Sonntag, 24. August 2014

Tutvustus/Introduction

Tere blogilugejatele!

Mina olen Katre-Helena ja olen selle aasta GLEN programmi raames minemas kolmeks kuuks vabatahtlikuks Keeniasse, Shianda külla. GLEN on Euroopa noortele suunatud maailmahariduslik koolitus- ja praktikaprogramm, mille raames saadetakse inimene vabatahtlikuks arenguriiki. 2014.aastal on selles programmis osalemas 10 eesti noort. Ma olen üsna põnevil ja teiste vabatahtlike blogide lugemine on seda vaid tõstnud. Ma kirjutan rohkem oma ülesannetest programmis kui olen Shiandasse kohale jõudnud.
GLENi programmi viib läbi MTÜ Arengukoostöö ümarlaud (AKÜ) inglise keeles Estonian Roundtable for Development Cooperation ja rahastab Eesti Välisministeerium. AKÜ on avalikes huvides tegutsev 27 arengukoostöö ja maailmahariduse valdkonna kodanikuühendust esindav organisatsioon. AKÜ tegevuse eesmärk on arengukoostöö poliitika tõhustamine ja praktiline edendamine ning avalikkuse teavitamine arengukoostöö eesmärkidest ja selles osalemise võimalustest.
—————————————-

Hello to all blog readers!


My name is Katre-Helena and I will be going to work for three months as a volunteer in Shianda village, Kenya under GLEN internship program. GLEN is a internship program directed to the European youth in order to get them more acquainted with the field of global education. After the program, participants will continue to carry out global education activities in the local community. GLEN is organized by Estonian Roundtable for Development and financed by Estonian Ministry of Foreign Affairs. I must say that I am pretty excited already to see what will happen. I will write more about my exact duties and how I will spend the months, when I will arrive to Shianda.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen